برای دانلود فیش حقوقی خام در اکسل بر روی این لینک کلیک کنید

برای دانلود فیش حقوقی خام در word بر روی این لینک کلیک کنید

ساده سازی روند وارد کردن اطلاعات کارمندان

امروزه اکثر شرکت های خصوصی و هرمی بزرگ و کوچک، نیاز به محاسبه آسان و بدون دردسر حقوق و دستمزد کارمندان خود دارند.

بدین منظور تهیه یک فیش حقوقی که توسط نرم افزارهای اکسل یا ورد ایجاد شده و قابل چاپباشد، برای انجام امور این چنینی شرکت ها می تواند مفید باشد. در ادامه به بررسی مشخصات اصلی و مهم یک فیش حقوقی می پردازیم.

در نهایت نحوه استفاده از آن را نیز برای کارمندان شرکت ها توضیح خواهیم داد.

ویژگی ها و مشخصات اصلی فیش حقوقی شرکت های خصوصی در اکسل

به هم خوردگی اجزای فیش حقوقی در ورد و نیز لزوم وارد نمودن اطلاعات به صورت دستی، کاربران شرکتی را بر آن داشته که به فکر تهیه نمونه فیش حقوقی شرکت های خصوصی در اکسل باشند.

در این فیش آماده می توانید اطلاعات کارمندی بیش از 500 نفر را وارد نموده و آن ها را به صورت مرتب شده داشته باشید. با وارد نمودن اطلاعات شخصی کارمندان در فایل فیش حقوقی XLSX که در فضای اکسل طراحی شده، می توانید اطلاعات بسیار دیگری را نیز وارد کنید.

از جمله این اطلاعات مهم می توان به میزان کارکرد، اضافه کاری، پاداش، تعداد مرخصی ها و حق ماموریت هر کدام از کارمندان تنها در یک سند حقوقی و حسابداری اشاره نمود.

استفاده از نرم افزار اکسل برای طراحی یک فایل از فیش حقوقی این قابلیت را به صاحبان شرکت ها می دهد که به صورت کاملا خودکار شاهد محاسبه حقوق و دستمزد کارمندان خود باشند.

همچنین می توانید در این فیش های حقوقی تنها با وارد نمودن شماره کارمندی اشخاص تمامی اطلاعات حقوقی و شخصی او را مشاهده نمایید.

با وجود این قابلیت شما دیگر نیازی به وارد نمودن دستی اطلاعات در لیست های کاربری ندارید. با این کار در زمان و انرژی تان در هنگام فعالیت شغلی تا حدود زیادی صرفه جویی اتفاق می افتد.

 

مطلب مرتبط : چاپ فاکتور رسمی در اکسس

 

دانلود رایگان فیش حقوقی خام - ساده سازی روند وارد کردن اطلاعات کارمندان - ویژگی ها و مشخصات اصلی فیش حقوقی شرکت های خصوصی در اکسل-قابلیت های فیش حقوقی word

قابلیت های مهم فیش حقوقی در اکسل

در این قسمت به بیان برخی از قابلیت های اصلی فیش حقوقی در اکسل می پردازیم.:

  • امکان ذخیره اطلاعات کارمندان در تمامی ماه های سال با استفاده از این فیش ها فراهم می شود.
  • کاربران می توانند اضافه کاری هر کدام از کارمندان مربوطه را هم در روزهای عادی و هم در روزهای تعطیل محاسبه نمایند.
  • همچنین مدیران شرکت های خصوصی می توانند لوگوی مربوط به شرکت خود را نیز بر روی این فیش های حقوقی به ثبت برسانند.
  • با استفاده از قابلیت های پیشرفته در این سندهای حسابداری و حقوقی، می توانید از ورود کد ملی و شماره کارمندی های تکراری پیشگیری نمایید.

همچنین قابلیت های دیگری نظیر؛ امکان ثبت تاریخ به فرمت شمسی، امکان محاسبه قسط وام های دریافتی و ثبت آن ها در قسمت کسورات سند حقوقی و نیز شرح کامل پرداخت ها و کسورات را نیز در انواع فیش های حقوقی شاهدیم.

قابلیت های فیش حقوقی word

فیش حقوقی اکسل در مقایسه با انواع سندهای حقوقی تهیه شده در word قابلیت های زیادی دارد. اما بسیاری  از کاربران بسته به نیاز خود ترجیح می دهند که به تهیه نمونه فیش حقوقی word روی بیاورند. در زیر نمونه ای از این سند را در فضای نرم افزار word مشاهده می کنید:

دانلود رایگان فیش حقوقی خام - ساده سازی روند وارد کردن اطلاعات کارمندان - ویژگی ها و مشخصات اصلی فیش حقوقی شرکت های خصوصی در اکسل-قابلیت های فیش حقوقی word

 

امکان ویرایش شخصی اطلاعات و نیز وارد نمودن دستی اطلاعات در این فیش از جمله قابلیت های مهم آن است. در واقع برخلاف سند حقوقی اکسل که در آن تنها با وارد نمودن شماره کارمندی امکان به نمایش درآوردن اطلاعات وجود داشت، در اینجا همه چیز به صورت دستی صورت می گیرد. می توانید با دانلود فیش مربوطه در قالب ورق های A4 از آنها استفاده نمایید.

 

نظرات و سوالات خود را در رابطه با دانلود رایگان فیش حقوقی خام با ما در میان بگذارید.


برچسب های پست :
دیدگاه کاربران
  1. محسن بهادری

    سلام من فایل اکسل خریداری کردم خیلی خوب بود و کلی سرعت کارمو بیشتر کرده ممنونم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.