مقدمه:

داشتن سایت در دنیای امروز برای هر کسب و کاری ضروری می باشد. در همین راستا یادگیری و آموزش ساخت سایت در گوگل برای هر کسی ضروری می باشد.

 

سایت گوگل صفر تا صد آموزش ساخت سایت در گوگل - آموزش ساخت سایت رایگان در گوگل - آموزش ساخت سایت در گوگل با گوشی

 

آموزش ساخت سایت رایگان در گوگل:

آموزش ساخت سایت در گوگل به صورت رایگان بسیار مفید می باشد زیرا که شما بدون هیچ هزینه ای صاحب سایت خواهید شد. در این بخش به این مراحل اشاره خواهیم کرد:

  1. اولین قدم برای این مورد وارد شدن به سایت site.google.com می باشد. برای اینکه بتوانید از امکانات این سایت بهره مند شوید حتما باید دارای یک اکانت گوگل باشید وبا آن لاگین شده باشید.
  2. مرحله بعدی در آموزش ساخت سایت در گوگل در این سایت کلیک کردن بر روی نماد + در قسمت سمت راست سایت می باشد.
  3. پس از کلیک در قسمت Enter Site Name نام سایت و در قسمت Add Logo برند و لوگوی سایت خود را وارد می نماییم. شما میتوانی لوگوی خود را به صورت مات در پس زمینه و یا حالت شفاف داشته باشد.
  4. در این قسمت عنوان سایت خود را وارد خواهدی کرد.
  5. با کلیک بر روی منو Change Image و گزینه Upload تصویر دلخواه را برای پس زمینه سایت خود انتخاب نمایید.
  6. همچنین در منوی Header Type میتوانید سربرگ های مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
  7. مهمترین قدم در آموزش ساخت سایت در گوگل این مرحله می باشد که شما با استفاده از منو Insert را انتخاب نمایید. شما قادر خواهید بود با استفاده از پنجره Text Box محتوای متنی، با منوی Image عکس و تصویر، با منو Embed یک کد خاص برای انواع فایل ها و با استفاده از منو Google Drive فایل های موجود در گوگل درایو را به سایت خود اضافه کنید.
  8. این سایت در بخش Layouts تم ها و قالب های آماده ای را در اختیار شما قرار می دهد که بتوانید به راحتی سایت خود را تنظیم نمایید.
  9. شما در منو های پیشرفته قادر به اضافه کردن ویدیو و فایل تصویری نیز خواهید بود.

 

آموزش ساخت سایت در گوگل با گوشی:

تمام مراحل  ساخت سایت در گوگل  عینا مانند کامپیوتر خواهد بود. ولی تفاوتی که در گوشی های اندروید با آی او اس وجود دارد در این است که در گوشی های اندروید به دلیل اینکه شما حتما بایستی دارای اکانت گوگل باشید راحت تر از این امکانات استفاده خواهید کرد. ولی در سیستم عامل آی او اس باید حتما از سایت site.google.com استفاده نمایید و با اکانت گوگل لاگین شوید.

 

 

سایت خود را بسازید

 

 در انتها:

یکی از راه های دیگر آموزش ساخت سایت در گوگل دانلود برنامه ساخت سایت در گوگل می باشد که شما می توانید آن را از سایت های معتبر دانلود نمایید و از مزایایی مانند: رایگان بودن هزینه ساخت، نیاز نداشتن به هاست و دامنه خاص و ایجاد راحت و بدون نیاز به برنامه نویسی بهره مند شوید.

 

 


برچسب های پست :
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.