بر اساس قوانین جدید بانک مرکزی، ثبت کارت بانکی در آپ و سامانه شاپرک برای استفاده از مزایای سامانه صیاد ضروری می باشد. در این متن به آموزش گام به گام مراحل ثبت کارت بانکی خواهیم پرداخت.

ثبت کارت بانکی در آپ

کمتر کسی هست که با نرم افزار آپ (آسان پرداخت) آشنایی نداشته باشد. نرم افزاری که خدمات بانکی متعددی مثل انتقال وجه و پرداخت قبوض را در تلفن همراه ارائه می دهد.

این نرم افزار که تحت نظر بانک مرکزی می باشد، یکی از راه های ثبت کارت بانکی در سامانه شاپرک است.

ثبت کارت بانکی در شاپرک برای آپ، یکی از ضروریات استفاده از سامانه صیاد می باشد. در ادامه این مطلب نحوه ثبت کارت بانکی در آپ به همراه تصویر مراحل آموزش داده خواهد شد.

تهیه  و ورود به نرم افزار آپ

اولین قدم دانلود و نصب نرم افزار آپ است. شما می توانید از وبسایت این نرم افزار به نشانی App.733.ir فایل مناسب تلفن همراه خود را دانلود و نصب کنید. نرم افزار آپ برای تمامی نسخه های اندروید و ios موجود می باشد.

بعد از اولین ورود به نرم افزار آپ باید شماره تلفن خود را وارد کنید و پیامکی حاوی کد جهت تایید شماره تلفن برای شما ارسال خواهد شد.

قسمت ورود و ثبت نام در اپلیکیشن آپ - نحوه ثبت کارت بانکی در آپ - ثبت کارت بانکی در آپ

قسمت ورود و ثبت نام در اپلیکیشن آپ

ثبت کارت بانکی در شاپرک

ثبت کارت بانکی در آپ به صورت مستقیم امکان پذیر نیست و منوی مجزایی برای آن در نرم افزار آپ وجود ندارد. به همین دلیل شما باید از طریق منوی چک صیادی اقدام به ثبت کارت بانکی خود کنید.

بخش چک صیادی در نرم افزار آپ - نحوه ثبت کارت بانکی در آپ - ثبت کارت بانکی در آپ

بخش چک صیادی در نرم افزار آپ

در ادامه باید یکی از گزینه های موجود را انتخاب کنید. (انتخاب هر کدام، تفاوتی در روند ثبت کارت در سامانه شاپرک ایجاد نمی کند.) به عنوان مثال روی گزینه ثبت چک صیادی کلیک کنید.

لیست گزینه های منوی سامانه چک صیادی - نحوه ثبت کارت بانکی در آپ - ثبت کارت بانکی در آپ

لیست گزینه های منوی سامانه چک صیادی

در مرحله بعدی باید شناسه چک صیادی خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در مراحل بعدی ثبت کارت در شاپرک برای آپ، برای شما امکان پذیر باشد.

ثبت شناسه چک صیادی - نحوه ثبت کارت بانکی در آپ - ثبت کارت بانکی در آپ

ثبت شناسه چک صیادی

بعد از وارد کردن شناسه چک صیادی خود، اخطاری جهت ضرورت احراز هویت کارت بانکی به نمایش خواهد آمد. گزینه تایید را بزنید و در صفحه جدیدی که باز میشود، گزینه اضافه کردن کارت بانکی را انتخاب کنید.

احراز هویت - نحوه ثبت کارت بانکی در آپ - ثبت کارت بانکی در آپ

احراز هویت

در این بخش، اطلاعات کارت بانکی، شامل شماره کارت، رمز دوم، تاریخ انقضا و CVV2 را وارد کنید. بعد از ثبت اطلاعات، بلافاصله اخطار دیگری روی صفحه نشان داده خواهد شد.

ورود اطلاعات کارت بانکی - نحوه ثبت کارت بانکی در آپ - ثبت کارت بانکی در آپ

ورود اطلاعات کارت بانکی

این اخطار بر لزوم ثبت کارت در شاپرک برای آپ تاکید می کند. بعد از انتخاب گزینه ادامه، شما به سایت شاپرک وارد می شوید. در این قسمت کد امنیتی به شما نمایش داده خواهد شد. کد را در کادر وارد کنید و دوباره گزینه ادامه را انتخاب کنید.

ورود به سامانه شاپرک - نحوه ثبت کارت بانکی در آپ - ثبت کارت بانکی در آپ

ورود به سامانه شاپرک

پیامی حاوی کد تایید به شماره ذخیره شما در سامانه شاپرک ارسال خواهد شد. کد ارسال شده به همراه شماره کارت و تاریخ انقضا کارت بانکی را در بخش بعدی وارد کنید و گزینه موافقت با شرایط و قوانین را انتخاب کنید.

ورود اطلاعات کارت بانکی در سامانه شاپرک - نحوه ثبت کارت بانکی در آپ - ثبت کارت بانکی در آپ

ورود اطلاعات کارت بانکی در سامانه شاپرک

در صورتی که تمامی اطلاعات وارد شده در بخش قبلی صحیح باشند، کارت شما در سامانه شاپرک ثبت خواهد شد. در این بخش پیام “کارت با موفقیت ثبت شد” به شما نمایش داده خواهد شد و به این ترتیب فرایند ثبت کارت در شاپرک برای آپ به اتمام خواهد رسید.

تکمیل فرایند ثبت کارت بانکی - نحوه ثبت کارت بانکی در آپ - ثبت کارت بانکی در آپ

تکمیل فرایند ثبت کارت بانکی

 

برای مشاهده آموزش های بیشتر در وبلاگ دانش مدیا اینجا کلیک کنید.

خوب در این آموزش قدم به قدم آموزش ثبت کردن کارت بانکی در سامانه شاپرک از طریق آپ را مشاهده کردید ، امید به این است که این آموزش توانسته باشد مشکل شما را رفع کند.

لطفا در صورتی که سوالی یا ابهامی در رابیطه با نحوه ثبت کارت بانکی در آپ دارید از طریق دیدگاه پست با ما در میان بگذارید.


برچسب های پست :
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.