چت آنلاین برای سایت

هنگامی که شما یک وبسایت راه اندازی می‌کنید، ممکن است نیاز داشته باشید تا با کاربران خود در ارتباط باشید، سوالات و مشکلات آن‌ها را پاسخ دهید و پشتیبانی لازم را ارائه کنید. به عنوان یک راه حل موثر، می‌توانید از چت آنلاین برای سایت خود و پلتفرم گفتگوی آنلاین استفاده کنید. در زیر، چند پلتفرم معروف در این زمینه را معرفی می‌کنم:

 

برنامه چت انلاین, پلتفرم گفتگوی آنلاین, پلتفرم گفتگوی آنلاین و ارتباط با مشتریان, چت آنلاین برای سایت, چت آنلاین ریتین, چت انلاین با ناشناس, رایچت, ریتین, سامانه گفتوگوی آنلاین, سیستم چت آنلاین رایگان, کد چت آنلاین برای سایت, گفتینو, نرم افزار چت آنلاین برای سایت

 

نمونه های ایرانی و خارجی زیادی در این رابطه وجود دارد ، ابتدا به نمونه هی خارجی نگاهی بیندازیم :

  1. LiveChat : LiveChat یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های چت آنلاین برای پشتیبانی و ارتباط با کاربران است. این پلتفرم قابلیت هایی مانند چت زنده، پیام‌های آفلاین، تماس تلفنی و ارسال فایل را فراهم می‌کند. همچنین، قابلیت های تحلیل و گزارشگیری نیز در این پلتفرم وجود دارد.
  2. Intercom : Intercom یک پلتفرم چت آنلاین قدرتمند است که به شما امکان برقراری ارتباط با کاربران خود از طریق چت زنده، ارسال پیام و ایمیل را می‌دهد. این پلتفرم قابلیت هایی مانند سیستم پیام‌های خودکار، اطلاعات کاربری مشتری و آنالیز داده‌ها را نیز داراست.
  3. Zendesk Chat : Zendesk Chat یکی دیگر از پلتفرم‌های محبوب برای چت آنلاین است. با استفاده از این پلتفرم، شما قادر خواهید بود با کاربران خود در ارتباط باشید، سوالات آن‌ها را پاسخ دهید و اطلاعات مشتری را مدیریت کنید. همچنین، Zendesk Chat امکاناتی مانند نمودارها و آمارهای کاربردی را نیز فراهم می‌کند.
  4. Crisp : Crsip یکی دیگر از پلتفرم های چت آنلاین خارجی است که در بین وبسیات های ایرانی محبوبیت زیادی دارد زیرا این پلتفرم اپلیکیشن و پنل بسیار زیبا و آسان طراحی کرده است که رابط کاربری خوبی دارد و نسبت به سایر رقبای خود پنل رایگان پر امکاناتی دارد.

این پلتفرم‌ها فقط چند نمونه از پلتفرم‌های چت آنلاین خارجی برای پشتیبانی کاربران سایت‌ هاست هستند. هرکدام از این پلتفرم‌ها قابلیت‌ها و ویژگی‌های خاص خود را دارند و شما می‌توانید براساس نیازهای خود انتخاب کنید.

 

پلتفرم گفتگوی آنلاین

برترین نمونه های داخلی را میتوان بصورت زیر تعریف کرد :

در حالت کلی، پلتفرم‌های پشتیبانی آنلاین سایت‌های ایرانی از جمله رایچت ، گفتینو ، اینجانب و ریتین در دسته‌بندی مورد نظر قرار می‌گیرند. اما به نظر می‌رسد که پلتفرم ریتین از رده خارج شده و دیگر فعالیت نمی‌کند. بنابراین، توصیه می‌شود به جای استفاده از ریتین، از پلتفرم‌های دیگری مانند گفتینو و رایچت استفاده کنید.

  1. گفتینو : گفتینو یک پلتفرم پشتیبانی آنلاین است که به کسب و کارها کمک می‌کند تا با مشتریان خود از طریق چت زنده، و ارسال پیام در ارتباط باشند. این پلتفرم قابلیت‌هایی مانند پیگیری تاریخچه گفتگوها، ارائه پاسخ‌های خودکار و گزارشگیری را نیز داراست.
  2. رایچت : رایچت نیز یک پلتفرم پشتیبانی آنلاین است که امکان برقراری ارتباط با کاربران وبسایت را فراهم می‌کند. این پلتفرم از قابلیت‌هایی مانند چت زنده، ارسال پیام و نظرسنجی پشتیبانی می‌کند.
  3. اینجانب : اینجانب نیز یکی از پلتفرم های نسبتا خوب پشتیبانی کاربران وبسایت ها بشمار میرود و این پلتفرم نیز همانند سایر پلتفرم ها امکانات خوبی به کاربران خود ارائه میدهد.

 

برنامه چت انلاین, پلتفرم گفتگوی آنلاین, پلتفرم گفتگوی آنلاین و ارتباط با مشتریان, چت آنلاین برای سایت, چت آنلاین ریتین, چت انلاین با ناشناس, رایچت, ریتین, سامانه گفتوگوی آنلاین, سیستم چت آنلاین رایگان, کد چت آنلاین برای سایت, گفتینو, نرم افزار چت آنلاین برای سایت

 

این پلتفرم‌ها پلن رایگانی برای استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای کوچک ارائه می‌دهند. با این پلن رایگان، شما می‌توانید از امکانات ابتدایی چت آنلاین استفاده کنید.

اما برای دسترسی به امکانات بیشتر مانند حذف نماد و اسم پلتفرم از صفحه چت و امکانات دیگر، نیاز به اشتراک پلن‌های پولی و پرداخت هزینه‌های مربوطه دارید.

با دریافت پلن‌های پولی، شما قادر خواهید بود از امکانات و قابلیت‌های بیشتری استفاده کنید و تجربه بهتری در ارتباط با مشتریان خود داشته باشید.

برای مطالعه جزئیات بیشتر درباره هر پلتفرم و انتخاب مناسب براساس نیازهای خود، پیشنهاد می‌کنم به وبسایت رسمی هر پلتفرم مراجعه کنید.

نظرات خود را در رابطه با چت آنلاین برای سایت – پلتفرم گفتگوی آنلاین با ما در میان بگذارید


برچسب های پست :
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.