ایجاد وبلاگ رایگان

آیا تا به حال به فکر ساخت رایگان وبلاگ شخصی برای به اشتراک گذاشتن ایده‌ها، نوشتن مطالب ، علاقه‌مندی‌ها و ارتباط با دیگران بودید؟ حس خیلی خوبی دارد که یک فضای شخصی برای خود داشته باشید که مطالب خودتون رو در اونجا منتشر کنید اما احتمالاً به دلیل وجود مشکلات و عدم آشنایی به برنامه نویسی دلسرد شده اید. خوشبختانه، امروزه با وجود وبلاگ سازها، وبلاگ رایگان ساختن دیگر برای شما چالشی نیست.

یکی از بهترین چیزهای ساخت رایگان وبلاگ این است که شما بدون نیاز به دانش فنی عمیق و برنامه نویسی می‌توانید وبلاگتان را ایجاد و مدیریت کنید. در این مقاله، ما چندین وبلاگ ساز معروف را بررسی میکنیم ، هرکدام از این وبلاگ سازها ویژگی‌ها و مزایای خاص خودش را دارد، بنابراین بسته به نیازها و سلیقه شما می‌توانید انتخاب کنید ، البته در انتهای این مقاله پیشنهاد ما را برای ساخت وبلاگ بخوانید

وبلاگ رایگان ساختن - ساخت رایگان وبلاگ - ایجاد وبلاگ رایگان - ساخت وبلاگ حرفه ای رایگان

بلاگ (بیان) Blog.ir

اگر به دنبال سرویسی ساده و قابل استفاده هستید، بلاگ ممکن است گزینه مناسبی برای شما باشد. این وبلاگ ساز ، رابط کاربری کاربرپسند و قابلیت‌های مختلفی را ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد وبلاگتان را به راحتی مدیریت کنید.

این وبلاگ ساز در قسمت ورود به پنل مدیریت وبلاگ ، به سایت بیان لینک داده میشود ، گویا این دو وبسایت با یکدیگر ادغام شده اند.

 

 

Rozblog.com

رزبلاگ نیز یکی دیگر از سرویس های ایجاد وبلاگ رایگان محبوب است. با استفاده از این وبلاگ ساز، می‌توانید به طور سریع و آسان وبلاگ خود را ایجاد کرده و مطالب خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. قالب‌های زیبا و انعطاف پذیری بالا از ویژگی‌های مثبت این وبلاگ ساز است.

رز بلاگ در حال حاضر جزو 5 وبلاگ ساز برتر حال حاضر قرار دارد و امکانات فوق العاده خوبی را به شما ارائه میدهد ، جهت بررسی بهتر این وبلاگ ساز انتهای مطلب را مطالعه کنید

 

 

وبلاگ رایگان ساختن - ساخت رایگان وبلاگ - ایجاد وبلاگ رایگان - ساخت وبلاگ حرفه ای رایگان

Parsiblog.com

وبلاگ سازی دیگر که برای شما جالب خواهد بود، پارسی بلاگ است. این وبلاگ ساز به شما امکان می‌دهد وبلاگ شخصی خود را با طراحی‌های منحصر به فرد و کاربردی ایجاد کنید. همچنین، از قابلیت انتشار پست‌های متعدد در یک زمان و قابلیت ارسال نظرات توسط دیگران نیز برخوردار است.

پارسی بلاگ جزو ساده ترین وبلاگ ساز ها محصوب میشود ، این وبلاگ ساز قالب های ساده و متنوعی دارد ، در صورتی که به ظاهر وبلاگ خود حساسیت ندارید میتوانید این وبلاگ ساز گزینه خوبی برای شما باشد.

 

 

وبلاگ رایگان ساختن - ساخت رایگان وبلاگ - ایجاد وبلاگ رایگان - ساخت وبلاگ حرفه ای رایگان

Blogsky.com

اگر به دنبال وبلاگ سازی قدرتمند و با قابلیت‌های پیشرفته هستید، بلاگ اسکای گزینه مناسبی است. این وبلاگ ساز، بیشترین امکانات را برای شما فراهم می‌کند و به شما امکان می‌دهد وبلاگتان را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید.

بلاگ اسکای یگی از قدیمی ترین وبلاگ ساز هاست که در مدت زمان فعالیت خودش کاربران زیادی را جذب خودش کرده است ، از معایب بلاگ اسکای این است که قالب های محدودی را به کاربران خود ارائه میدهد.

 

 

وبلاگ رایگان ساختن - ساخت رایگان وبلاگ - ایجاد وبلاگ رایگان - ساخت وبلاگ حرفه ای رایگان

Blogfa.com

یکی از قدیمی‌ترین وبلاگ سازهای فارسی، بلاگفا است. این سرویس یکی از قدیمی ترین وبلاگ ساز هاست که به شما امکان می‌دهد وبلاگ شخصی خود را به سادگی و با استفاده از ابزارهای آسان ساخته و مدیریت کنید. همچنین، امکاناتی مانند قالب‌های متنوع و ویژگی‌های انعطاف پذیری را نیز ارائه می‌دهد.

بلاگفا با همکاری پیکو فایل (picofile.com) توانست کاربران مشترک زیادی را ایجاد کند و به محبوبیت بالایی برسد ، به عبارت دیگر کاربرانی که در بلاگفا وبلاگ شخصی دارند میتوانند در پیکو فایل که یک فضای ابری آپلود عکس و فایل است ثبت نام کنند و از 20 گیگ فضای رایگان برای آپلود عکس و فایل های خود بهرمند شوند.

 

وبلاگ رایگان ساختن - ساخت رایگان وبلاگ - ایجاد وبلاگ رایگان - ساخت وبلاگ حرفه ای رایگان

Mihanblog.com

میهن بلاگ یکی از معروف‌ترین وبلاگ سازها در گذشته بود. متاسفانه این سرویس در سال 1399 توقف فعالیت کرد و دیگر پشتیبانی نمی‌شود و بطور کلی در دسترس نیست. اما در آن زمان، این وبلاگ ساز بسیار محبوب بود و بسیاری از افراد از آن استفاده می‌کردند.

این وبلاگ ساز در زمان فعالیت خود با توجه به ارائه خدمات بی نظیر چون محل مناسب جهت قرار دادن کد های برنامه نویسی ، قالب های متنوع و زیبا و امکانات فراوان دیگر توانسته بود به رتبه بسیار خوبی در ایران و جهانی برسد.

 

به طور خلاصه، وبلاگ سازها فراوانند و هر کدام ویژگی‌ها و امکانات منحصر به فردی دارند. اما در مجموع اکثرا یک خدمات مشابه ارائه میدهند ، و ممکن در برخی تنظیمات ، یا رابط کاربری یا برخی امکانات مختلف با یکدیگر متفاوت باشند.

 

ساخت وبلاگ حرفه ای رایگان

اما همانطور که در ابتدای این مقاله به آن اشاره کرده ایم ، دانش مدیا وبلاگ ساز پیشنهادی را بر اساس امکانات و سایر مزیت های آن به شما معرفی میکند

رزبلاگ وبلاگ پیشنهادی ماست ، که این وبلاگ ساز یکی از پرامکانات‌ترین وبلاگ سازهای در حال حاضر است و به شما امکانات بسیاری را برای ایجاد وبلاگ شخصیتان ارائه می‌دهد. به چند مورد از این امکانات میپردازیم :

 

1- درگاه پرداخت اینترنتی :

رزبلاگ به شما درگاه پرداخت اینترنتی ارائه میدهد ، که این جزو بزرگترین خدمات این وبلاگ ساز است که نظیر آن کم پیدا میشود ، شما میتوانید با درخواست از پشتیبانی درگاه پرداخت دریافت کنید و برای فروش فایل یا خدمات استفاده کنید.

 

2- بازگردانی بکاپ از میهن بلاگ :

همانطور که پیش تر به آن اشاره کردیم ، میهن بلاگ در سال 1399 فعالیت خود را متوقف کرد و دیگر در دسترس نیست اما در اواخر انحلال خود با اطلاع رسانی به کاربران فایل بکاپ یا همان پشتیبان محتوای وبلاگ را به کاربران ارائه داد.

حال رزبلاگ قسمتی را داخل سایت خود برا کاربرانش فراهم ساخته که بتوانند آن بکاپ را در رز بلاگ بازیابی کنند و ادامه فعالیت خود را در رز بلاگ ادامه دهند.

 

3- خدمات مرتبط با کنسول گوگل :

در بخش تنظیمات این سرویس وبلاگ ساز شما میتوانید فایل robots.txt را جهت خزیده شدن بهتر ربات های گوگل تنظیم کنید ، همچنین میتوانید صفحات خاصی را برای ایندکس شدن در گوگل غیرفعال یا فعال کنید.

 

4- قابلیت تغییر کدهای CSS قالب :

شما در بخش قالب این سرویس دهنده میتوانید 0 تا 100 فایل های CSS را ویرایش کنید و به دلخواه خود تغییرات لازمه را اعمال کنید. همچنین میتوانید منوی سایدبار سمت راست را از این قسمت ویرایش ، حذف یا جابجا کنید.

 

5- ایجاد نویسنده برای سایت :

این قابلیت افزودن نویسنده برای سایت برای اولین بار در میهن بلاگ معرفی شد و کاربران میتوانستند با اضافه کردن کاربر جدید در وبلاگ خود نویسندگان متعددی داشته باشند ، رز بلاگ نیز با الگو گرفتن از میهن بلاگ این قابلیت را به سرویس خود اضافه کرده است.

 

6- ایجاد تالار گفتوگو (انجمن) :

کمتر سرویس دهنده ای پیدا میشود که تالار گفتوگو همراه وبلاگ به شما ارائه دهد ، این یک نمونه ایرانیست که همراه وبلاگ خود میتوانید تالار گفتوگو اختصاصی خود را ایجاد کنید.

 

7- اتصال دامنه اختصاصی :

اکثر وبلاگ ساز ها قابلیت اتصال دامنه اختصاصی را به وبلاگ خود اضافه کرده اند ، همچنین این قابلیت نیز در رزبلاگ فعال است و شما میتوانید با خرید یک دامنه ir یا com یا هر دامنه دیگری آن را به رز بلاگ متصل نمایید.

 

 

8- پنل مدیریت قدرتمند:

زربلاگ دارای پنل مدیریتی بسیار زیبایی است که در سال 1400 طراحی شده است ، اما از آنجایی که بسیار از ما با این وبلاگ ساز ها خاطره نوستالژی داریم ، شما میتوانید پنل مدیریت را به نسخه های پیشین خود بازگردانی کنید.

 

 

قابلیت های فراوان این سرویس وبلاگ ساز واقعا متحول کننده است ، بدین معنا که شما بدون نیاز به خرید فضای هاست یا سرور ، یا حتی خرید دامنه میتوانید فضای رایگان داشته باشید ، همچنین در طول فعالیت خود نیازی به برنامه نویسی ندارید

پشتیبانی این سرویس از طریق تیکت انجام میشود ، همچنین سایر امکانات عمومی دیگر که اکثر وبلاگ ساز ها دارند در لیست فوق نام برده نشده است ، قابلیت هایی نظیر مدیریت پیوند های روزانه ، مدیریت قالب ها ، مدیریت کاربران ثبت کرده در وبلاگ ، مدیریت نظرات و مطالب که رز بلاگ نیز آنها را دارا می باشد.

برای مشاهده آموزش های بیشتر میتوانید از وبلاگ دانش مدیا دیدن فرمایید.

از اینکه در طول مقاله وبلاگ رایگان ساختن با ما همراه بودید بسیار خرسندیم و از شما دعوت میکنیم تا تجربه خود را از طریق دیدگاه با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

 

 

کلمات کلیدی : وبلاگ رایگان ساختن – ساخت رایگان وبلاگ – ایجاد وبلاگ رایگان – ساخت وبلاگ حرفه ای رایگان – کلمات کلیدی : وبلاگ رایگان ساختن – ساخت رایگان وبلاگ – ایجاد وبلاگ رایگان – ساخت وبلاگ حرفه ای رایگان


برچسب های پست :
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.